آیا این تصویر تبلت نکسوس گوگل می باشد؟
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

google nexus tablet 1 آیا این تصویر تبلت نکسوس گوگل می باشد؟

همانطور که می دانید، مدتی است که شایعات بسیاری در مورد عرضه تبلتی از سوی گوگل مطرح می شود که احتمالا تبلت نکسوس نام خواهد داشت. اما امروز وبسایت Pocket Now تصویری گرافیکی از تبلتی دریافت و آن را منتشر کرده است که اعلام شده می تواند همان تبلت نکسوس گوگل باشد.

ما مطمئن نیستیم که آیا این تصویر، واقعا تصویری از تبلت نکسوس است یا خیر، اما کارشناسان Pocket Now اعلام کرده اند که به نظر می رسد این تصویری از یک تبلت ۱۰ اینچی باشد، هر چند شایعاتی که تاکنون بگوش می رسید حکایت از ۷ اینچی بودن تبلت نکسوس گوگل دارد. آنچه که از این تصویر مشخص است، وجود پورت های USB، پورن MicroUSB، یک اسلات مخصوص سیم کارت و اسلاتی که به نظر برای قرار دادن مموری SD card باشد برروی این تبلت است. نظر شما در مورد این تصویر چیست؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 15:4
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.